Youth and best friends
Youth and best friends
Youth and best friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

احلى شباب واصحاب

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى

bad boy
smsm
nehal
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
nehal
عضو برتبه " رائد "
عضو برتبه
nehal

متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Empty
مُساهمةموضوع: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالجمعة 19 سبتمبر 2008, 2:23 am

بسم الله الرحمن الرحيم

ده موضوع ليا بالمنتدى واتمنى الكل يشارك فيه

انت حالك دلوقتى متدايق؟ فرحان؟ زعلان؟ مخنوق؟ بتحب؟ معجب؟عندك مشكله مع حبيبت؟

ادخل واكتب اغنية تعبر عن حالتك فى اللحظة دية

smsm
عضـــــــــــــــــــــــــو جامد
smsm

متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالأربعاء 24 سبتمبر 2008, 12:44 am

ميرسى يا نهوله موضوعك جاااااااااامد
وانا دلوقتى حالتى فرحانه وطايره ومبسوطه لان حبيبى معايا وبيحبنى وبحبه

امنتك عليا عشان لقتنى مصدقه وعدتك فى وقت الجد جمبك هتلاقينى بسهر على راحتك وراضيه اتعب معاك وان متشيلاكش الارض انا اشيلك فى عينى
بطمنك يا حبيبى من اولها سكتنا لو عندتنا هنكملها دنيتنا لو تعبتنا من عمايلها بالصبر انا وانت نستحملها
على قدنا هنعيش مع بعضينا وحبنا من الدنيا بيكفينا دانت وان ان ولا عمرنا اتمنينا غير بيت صغير وباب مقفول علينا

انا طول حياتى كنت بحلم ليك وبيك ومبين ايديك كملت حاجه ناقصه فيا من الدنيا مش طمعانه الالحبى ليك وادينى جايه بوعدك دلوقتى بيا
بطمنك يا حبيبى من اولها سكتنا من اولها عندتنا هنكملها دنيتنا لو تعبتنا من عمايلها بالصبر انا وانت نستحملها على قدنا هنعيش مع بعضينا وحبنا من الدنيا بيكفينا دانت وانا انا ولا عمرنا اتمنينا غير بيت صغير وباب مقفول علينا

الى حب عمرى وحبيب قلبى: سولوم

متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى 5a01b8924f
smsm
smsm

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالأربعاء 24 سبتمبر 2008, 12:55 am

علشان هواك بقا عندى اغلى من الحياه لو قولت ااااه بقول بدالك الف اااااااه وكأنك انت فى دنيتى طوق النجاه ولو قولت ابعد اخاف لبعدى يكسرك بعشقك
نفسى تعرف قبل ما الايام تفوت ان عشت العمر ليك من غير شروط ولو خيرونى اعيش معاك ولا اموت مبقتش اخاف من الموت لاخايف اخسرك بعشقك
الحياه والدنيا بعدك تسوى ايه لو مكنتش جمب منى اعيشها ليه دانت لو طولت بعدك مش هعيش فى الدنيا بعدك
مهما تعمل فيا برضه انا روحى فيك وان بعدت انا برضه هاجى اسأل عليك يعنى مهما حصلى منك مستحيل تبعدنى عنك اااه بعشقك
ازاى بقيت بعشق معاك حتى الاهاااات مبقتش امل من انتظارك بالساعات ولما بشوفك العتاب يصبح سكات وانسى اما تيجى اسألك ايه اخرك بعشقك
مش مهم تكون قريب او بعيد دانت حبك كل يوم عمال بيزيد وانت عارف انى مش هنساك اكيد وان كان نستنى انا اللى هاجى افكرك بعشقك

الحياه والدنيا بعدك تسوى ايه لو مكنتش جمب منى اعيشها ليه دانت لو طولت بعدك مش هعيش فى الدنيا بعدك
مهما تعمل فيا برضه انا روحى فيك وان بعدت انا برضه هاجى اسأل عليك يعنى مهما حصلى منك مستحيل تبعدنى عنك اااه بعشقك

متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Ce4eca69e5
smsm
smsm

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالخميس 25 سبتمبر 2008, 10:33 pm

عارف لو كان عليا
نفسى اخدك بين ايديا
وفى قلبى اقفل عليك وعيونى بيك ترتاح شويه

شوفتك معرفش مالى
راح كل اللى فى بالى
ولقتنى بروح معاك دايبه فى هواك طول اليالى

اللى ابتديته وياك بحس ان الحياه فيها شكل تانى
احساسى بيك يا حبيبى اه فوق المعانى كل المعانى

متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى 3fJ70741
smsm
smsm

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالأربعاء 05 نوفمبر 2008, 12:01 am

خلتنى احبك واتمنى اعيش ليك ايامى وعمرى متحلوش غير بيك
من قلبى ليك اجمل كلام شوقى لعنيك دايب غرام
خدنى الحنين وفى يوم لؤاك من نظرتين دوبت فى هواك
خدنى الحنين وفى يوم لؤاك من نظرتين دوبت فى هواك

متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Ff48ed027f
smsm
smsm

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالأربعاء 05 نوفمبر 2008, 12:10 am

لاول مره بلاقى حدا عمره وحياته لقلبى فدا بحيته يبقلى لقلبى صدى وحبه لقلبى جنون جنون
قلى شو بعمل كرمالك بتعشقنى اكتر من حالك شو بيأثر فيا كلامك لما حد تكون
جى اكيد مابحبك قدك بعدو بعيد حنانى عن قلبك فى تزيد عم بخجل منك لما اشوف الحب بعنيك
انت كتير كتير عليا ليل نهار بتفكر فيا بقدم عمرى بحسه شويه لما تغمرنى بأيديك
من حبك الى الورد انحنى حبيبى انت يا عمرى انا عن لمسه ايدك مالى غنا مشتاقلك من قلبى وبهواك
شاغلنى وفيك ومشغول بتسحرنى شو مابتقول انسى غرامك مش معقول شو بتسوى ها الدنيا
جى اكيد مابحبك قدك بعدو بعيد حنانى عن قلبك فى تزيد عم بخجل منك لما اشوف الحب بعنيك

متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Ce4eca69e5
bad boy
عضو برتبه " ملازم "
عضو برتبه
bad boy

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالإثنين 16 مارس 2009, 1:06 pm

انا دلوقتي كنت بحام بحبها ليه وبعدين لقتها مرتبطه بحد غيري و بتحبه او لسه مش موتأكد
فقدتك يا أعز الـــناس .. فقدت الحــب والطــيبة
وأنا من لي في هالدنيا .. سواك إن طالت الغيبة
رحلت ومن بقى وياي .. يحس بضحكتي وبكاي
وحتى الجرح في بعــدك .. يغزيــني وأهلــي به
وأنا من لي في هالدنيا .. سواك إن طالـت الغيبة
تصـــدق قد مـــا حنيت .. أشوفك في زوايا البيت
وأسولف معك عن حزني .. وأحس إن أنت تدري به
أنا من لي في هــالدنيا .. سواك إن طــالت الغيبة
شــســوي بـــالألـــم والآه .. ولكــن الــبقا لله
يصــبرني على بعـــدك .. وذا حظي وراضي به
أنا من لي في هالدنيا .. سواك إن طالت الغيبة
bad boy
عضو برتبه " ملازم "
عضو برتبه
bad boy

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالإثنين 16 مارس 2009, 1:36 pm

والله ما يسوى أعيش الدنيا دونك
لا ولا تسوى حياتي بهالوجود
دامك إنت إللي رحلت وكيف
باصبر على البعاد وكيف بنثر هالورود

ما وعدت إنك تقاسمني المحبة
وتبقى لي حب ولدروبي دليل
بس حسافة البعد كان أقرب وأرحم
حسبي الله وحده ونعم الوكيل

روح أنا راضي غيابك يا حياتي
هذي قسمة لي وهذي لي نصيب
كنت شمعة تطوي وتشرق حياتي
إنطفيت ورحت في وقت المغيب
قمر الليل
عضو برتبه " ملازم "
عضو برتبه
قمر الليل

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالجمعة 20 مارس 2009, 11:57 pm

اغنية ليه يا دنيا ليه وفين ريحين مدام انتى بتقسى على العاشقين
doodaa
عضو مولع المنتدى
عضو مولع المنتدى
doodaa

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالإثنين 23 مارس 2009, 9:24 pm

تنزل على خد الجميل دمعه والدنيا ولا شايفه ولا سلمعه

== ============================

سايبنوا ليه لوحده هيعمل ايه لوحده هيعمل ايه

مغلوب على امره مفرحش طول عمره زمبه ايه ايه
===========================

الظلم لـــــــــــــــــــــــــــــــــــيــــــــــــــــــــــــه
الظلم لـــــــــــــــــــــــــــــــيـــــــــــــــــــــــــه

معرفش ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
bad boy
عضو برتبه " ملازم "
عضو برتبه
bad boy

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالجمعة 27 مارس 2009, 9:36 pm

هههههههههههههههههههههههههههه

احلى توبيك تحياتى
doodaa
عضو مولع المنتدى
عضو مولع المنتدى
doodaa

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالثلاثاء 31 مارس 2009, 9:54 pm

اللى هههههههههههه فين اغنيتك اللى تعبر عنك

انا بقى النهارده مبسوطه جدا علشان الحمد الله الحمد الله نجحت

وهغنى

الناجح يرفع ايده هه بعلن حبى بعلن حبى بعلن حبى
bad boy
عضو برتبه " ملازم "
عضو برتبه
bad boy

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالخميس 02 أبريل 2009, 4:21 pm

الف مبروك يا دودا على نجاحك ويا رب ديما
انتي وكل اللي في المنتدى
تحياتى
MR.TiTo
عضو برتبه " مقدم "
عضو برتبه
MR.TiTo

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالخميس 09 أبريل 2009, 2:49 pm

الف مبروك يادودا علي النجاح

انا حالتي دلوقتي مبسوط بس مدايق شويه وحغني

هما ملهم بينا يا ليل ليه شغيلهم شوقنا اللي وخدنا

تحياتى

MR.TiTo
أسيره الحب
عضو جديد " بس " شديد
عضو جديد
أسيره الحب

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالجمعة 10 أبريل 2009, 12:19 am

ألف مبروك يا جميل وعقبال الخطوبه ومش هقول أغاني بأه عشان أنا ساعات ببقي مبسوطه علي زعلانه علي مضايقه كله علي بعضه فكده هعمل كوكتيل أغاني يبقي السكوت أحسن ولا إيه؟؟
smsm
smsm

مُساهمةموضوع: رد: متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى   متدايق؟؟ فرحان؟؟ زعلان؟؟ بتحب جديد؟؟, طب ادخل اكتب اغنية تعبر عن حالتك دلوقتى Emptyالأربعاء 09 ديسمبر 2009, 6:27 pm

انا النهارده مبسوطه اوى علشان بحب حبيبى اوى
وواحشنى اوى وهشوفه بكره ان شاء الله
وهقول الاغنيه دى

اشتاقـتــــــــــــــلك
اشتـــــــــاقت لكل حاجـــه فيـك
بحنـــــــلك ونفســــى اعيـــش العمر بيــــك
تفضــــل معايــــــا ويباركلــــتى الله فيـــــــك

انــــــــا عشــــــــــت عمــــــرى بعشقــــــك من قد ايــــه
برتـــــــاح وقلبــــــى بيندهـــــــــك معرفــــــــش ليــــــــه
والعمــــــــــر فيـــــــــه تفتكــــــــر كــــــــام قــــد ايــــــه

لــــو ع الكـــــــلام مقـــــدرش اوصــف حبـــى ليـــــك
مــــش بالكـــــلام هقـــــدر اقـــول احساسى بيـــك